Sponsore Ads

  

SALAM RAMADHAN ALMUBARAK

SALAM RAMADHAN ALMUBARAK DAN SELAMAT BERPUASA

Ammar Zahra Nursery dibuka seperti biasa sepanjang bulan Ramadhan.

Untuk pengetahuan semua nursery ammar zahraa di ambil alih dari  nursery lain bermula april 2013, Nursery asal sudah agak lama tidak beroperasi menyebabkan kawasan sekitarnya dipenuhi rumput dan pokok mati yang perlu dibersihkan untuk beroperasi semula.

kerja2 pembersihan amat mengambil masa dan masih berjalan sehingga sekarang, pihak kami terpaksa membaik pulih pokok2 lama yang boleh digunakan. Proses mencabut rumput, meracun, manukar tanah, letak baja dan lain2 lagi dilakukan oleh kami bermula april hingga sekarang.

berikut adalah gambar sebelum dan selepas nursery ammar zahraa.







Sebarang Pertanyaan sila hubungi :  
Ammar Zahraa Nursery No. 2025,Jalan Gurun - Sungai Petani, Kampung Baru Risda, 08300 Gurun. Kedah DarulAman (bersebelahan sekolah agama gurun,Kedah)
No Tel : 019-2566614


0 comments:

Ammar Zahraa Nursery

Ammar Zahraa Nursery

About

Ammar Zahraa Nursery Telah dibuka dengan rasmi pada 01 Mei 2013, di gurun kedah, Bermula Mei 2016 Ammar Zahraa Nursery telah berpindah premis di Batu 23 Jalan Yan Kechil, yan Kedah.... berdekatan dengan Restoren Bersila Gulai Itik dan terletak 500 meter daripada Sekolah Berasarama Penuh Agama Yan..(jika dari arah Guar Chempedak) Nursery ini menawarkan pelbagai species pokok hiasan, pokok bunga dan pokok buahan ....sedia dikunjungi oleh pelanggan yang berminat.